Jump to content

Kaskoskade -hvilke rettigheter har jeg?


Gismo

Recommended Posts

I januar, under stormen"Per" blåste ei stor furu over båten som sto i opplag i hagen. Båten er en Princess 32 78 mod. Skadene ble ikke så omfattende fordi en strømledning bremset treet veldig før de traff båten. Det må bygges opp nye vindskjærmer, nytt instrumentpanel og en liten støypejobb bak på styrbord side.

Kranbil hentet båten ca ei uke etter skaden skjedde, men så stoppet det opp.

Jeg har mottat papirer fra forsikrings selskapet om at alt er ok og alle skader skal repareres. Jeg har hatt flere telefoner med innhaver av båtverkstedet og fått beskjed om at det ikke er noe problemer ved dette, og har for tredje gang fått beskjed om den skal inn til uka, men det er en stor jobb å bygge opp vindskjerm, siden båten er en gammel klassiker og det ikke går an å få tak i nye deler fra fabrikk. Likevel står forsatt båten ute, under pressening utenfor verkstedet!!

Hele grunnen til at jeg kostet på å få båten helt hjem var at jeg hadde store planer om å få gjordt mye innvendig i den, som omtrekking i kabiner, bygge om pantry og lage nye dørkplater og en del andre ting.

Er det noen som vet hva slags rettigheter jeg har?

Her sør begynner båtsesongene for de som er tidlig ute etter påske, og det kan virke som at jeg får deler av sesongen ødelagt pga dette. I tillegg får jeg ikke gjordt noe som helst med båten der den står nå.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...