Mannenigata Startet 2.April.2007 Del på Facebook Startet 2.April.2007 Kalesjerens! Noen som vet hvor ren en kalesje skal bli etter en rens? Hentet min kalesje i dag og jeg mener den ikke er renset eller imprignert i det hele tatt. Jobben er utført hos et godt etablert og seriøst firma som driver med slik. Det er tydelige flekker av møkk på kalesjen. Den er forresten blå. Skrubbet litt forsiktig med en fille og vann, og filla ble veldig møkkete etter bare et par skrubb! Noen som har noen erfaringer med dette? Mvh Thomas Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 2.April.2007 Del på Facebook Svart 2.April.2007 Ta og gå tilbake igjen og klag dette finner du deg ikke i.Skal være ren når du henter den nyrenset og imprenert. h vis ikke de går med på dette så si att dem mister en del kunder prøv en god tone til og begynne med Mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.April.2007 Del på Facebook Svart 3.April.2007 Hei Thomas soleklart at du ikke skal finne deg i dette, er det lov å spørre deg hvilket firma du leverte kalesja til, og hva de kunne komme seg til å ta for en slik slett jobb. Jeg lurer selv på å levere kalesja til rens og impregnering, så jeg er litt interessert i å høre hvordan det går med deg. Med vennlig hilsen Agder 840, fra Arendal Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Mannenigata Svart 5.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2007 Hei igjen! Jeg gikk tilbake og klaget på jobben som ble gjort. Men de mente at den måtte være vasket og imprignert. Måtte diskutere litt frem og tilbake , og det endte med at de skulle sjekke det opp med de som de leverer kalesjer til for rens. De ringte meg senere samme dag og beklaget veldig. Det hadde skjedd en "glipp". De ordner opp, men jeg må jo stå med pressenning på i påska, og får derfor ikke gjort noe på utsiden av båten . Surt, men ikke noe jeg kan gjøre med det. Jeg betalte 680 kroner for vask og imprignering. Hadde også en syjobb på kalesja, så det hele kom på 2200 kroner. Det var hos Industrisøm på Stoa. Kommer ikke til å bruke de mer. . God Påske. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 5.April.2007 Del på Facebook Svart 5.April.2007 Flott att det ordna seg,de hadde vel ikke gjort noe med denne i det hele tenker jeg?mvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.