Jump to content

Kalesjerens

Mannenigata

Recommended Posts

:confused: Kalesjerens!

Noen som vet hvor ren en kalesje skal bli etter en rens? Hentet min kalesje i dag og jeg mener den ikke er renset eller imprignert i det hele tatt. Jobben er utført hos et godt etablert og seriøst firma som driver med slik. Det er tydelige flekker av møkk på kalesjen. Den er forresten blå. Skrubbet litt forsiktig med en fille og vann, og filla ble veldig møkkete etter bare et par skrubb!

Noen som har noen erfaringer med dette?

Mvh

Thomas

Hei Thomas

soleklart at du ikke skal finne deg i dette, er det lov å spørre deg hvilket firma du leverte kalesja til, og hva de kunne komme seg til å ta for en slik slett jobb.

Jeg lurer selv på å levere kalesja til rens og impregnering, så jeg er litt interessert i å høre hvordan det går med deg.

Med vennlig hilsen Agder 840, fra Arendal

Endelig ble det Bobåt

Hei igjen!

Jeg gikk tilbake og klaget på jobben som ble gjort. Men de mente at den måtte være vasket og imprignert. Måtte diskutere litt frem og tilbake :discuss: , og det endte med at de skulle sjekke det opp med de som de leverer kalesjer til for rens. De ringte meg senere samme dag og beklaget veldig. Det hadde skjedd en "glipp". De ordner opp, men jeg må jo stå med pressenning på i påska, og får derfor ikke gjort noe på utsiden av båten :headbang: . Surt, men ikke noe jeg kan gjøre med det.

Jeg betalte 680 kroner for vask og imprignering. Hadde også en syjobb på kalesja, så det hele kom på 2200 kroner.

Det var hos Industrisøm på Stoa.

Kommer ikke til å bruke de mer. :smash: .

God Påske.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...