Jump to content

Båtnavn dekor - hvem produserer?


erund

Recommended Posts

Hei

Hvorfor internett bestilling?

Jeg kjøpte navnedekor hos nærmeste reklamefirma. Jeg fikk velge skrift type og utseende mens jeg ventet. Bestemte farge og vips, så ble dekoren skjært/Plottet ut. Betalte gikk å limte den på båten. Finito

Hilsen Smaapala

Det hørtes enkelt og greit ut. Hvor i landet er dette da, nærmere bestemt firma og adresse?

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

En såpass fin båt synes jeg fortjener navneplater i teak.

 

Jeg har fire spørsmål:

 

1) Enig i at teaknavneplate er pent. Har NilsPils kontakter i Thailand som lager dette til overkommelig pris? Trenger i så fall 3 stk: SB, BB og akter.

 

2) Dersom man benytter plast: ved mye hvit båt, er det da hensiktsmessig å bruke mørke blå, blå, lyseblå eller andre farger på fonter?

 

3) Hva er hensiktsmessig størrelse på fontene - gjerne min -max i forhold til ulike båtstørrelser.

 

4) Hva er hensiktsmessig bokstavtype, jeg var sist sesong uheldig med fonttypen. Noen gode råd på lesbare og vakre fornter?

 

 

Viser bilde fra navn påsatt akterdør. Dette fungerte ikke noe særlig på båten. Kanskje noen klarer å se at bokstavene er omlag 12 cm høye.

 

 

Vi ønsker på akterdøra i tillegg å ha stednavnet som er "Son".

 

 

 

swanname.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...