Jump to content

Eberspächer D3L Flammevakt?


Pjolter

Recommended Posts

Hei båtvenner, har lest om "eber" til øyet ble stor og vått, Har lastet ned "boka" i doumentarkivet, men klarer ikke å se om det er flammevakt der. ( Må det ikke være det??) Fant ut i dag under påskepussen at det var en D3L vi hadde, men det starter og går bare et par minutter, men så gir den seg, Leste nettopp en tråd der de fleste sier at det sikkert er flammevakten som er tilsotet,,, Jeg leter og leter men finner den ikke, Kan noen hjelpe og forklare meg hvor denne flammevakten er og hvordan jeg kommer til den?,,

 

Takk

 

Mvh

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Takk for svar, Har funnet ut hvordan det virker etter hvert,,, Nå har vi koblet termostaten på nytt og mener nå den virker som den skal.

Slik den virker nå er er , når vi skrur på "rødt" begynner vifta å gå, etter en del sekunder begynner den å tikke.. tikker en stund, og så tenner den.

Når vi vrir termostathjulet "kaldere" ( over klikket ) virker det som den går ned til halv hastighet og tikkingen halveres i hastighet. men den er fremdeles tent. Jeg trodde at når termostaten slo ut ville den "slukke" til termostat slo inn igjen. ?? Og er det riktig at den skal tikke hele tiden??

 

Mvh

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...