Patnyg Startet 4.April.2007 Del på Facebook Startet 4.April.2007 Jeg har noen små hakk under vannlinjen, forrige eier har sikkert kjørt på land eller noe, (jeg har ikke hatt den på vannet, så dere ikke tror jeg legger skylda på andre:)) Noen sa jeg burde bruke Marine epoxy. Men en annen jeg kjenner sa at jeg burde legge på et lag 2.komp epoxy primer, så stålplast i hakkene, deretter et lag til med marine epoxy så 2 lag bunnstoff. Men min onkel ba meg legge stål plast først, så 2 lag med epoxy primer, han ville ikke anbefalle et lag mellom stål plasten. kan dere komme med råd til meg? skal sjøsette snart og vil veldig gjerne komme igang. Nettopp ferdig og skrape av alt bunnstoff Med forbehold på skrive feil, og uleselig forklaring. Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 4.April.2007 Del på Facebook Svart 4.April.2007 Jeg har god erfaring med å bruke Jotun epoxysparkel på relativt store sår under vannlinjen. Skrapte ned og pusset glatt med sandpapir, avfettet med aceton. Sparklet, pusset det glatt og la på et par strøk antipestprimer og bunnstoff til slutt. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 4.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2007 Okei. Avfetta du hele bunnen? eller der du skulle tette igjen. Det største feltet mitt er på ca 2 cm. Så er ikke store hakkene. Hvordan sparkel brukte du? Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 4.April.2007 Del på Facebook Svart 4.April.2007 (redigert) Avfettet bare det området som skulle sparkles, med litt margin rundt. Brukte en myk stålsparkel fra seasea til jobben. Har ikke prøvd andre typer, så kan ikke uttale meg om hvor brukervennlig den egentlig er, men det fungerte greit. Husk skikkelige hansker som beskytter mot epoxyen. Redigert 4.April.2007 av Hank (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 4.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2007 Ja, okei. Tror jeg prøver meg med stålplast og så 2 lag med 2.komponent epoxy primer. Så bunnstoff.. Takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.