Patnyg Startet 5.April.2007 Link til dette innlegget Startet 5.April.2007 Hvor skal jeg registrere? Båten er en 17 fots bayliner med 90 hk evinrude. Vet dere noe pris på dette? Prosenter hos forsikrings selskap?? Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 5.April.2007 Link til dette innlegget Svart 5.April.2007 Du må ikke, men du kan registrere i Småbåtregisteret. Det koster 300,- og noen forsikringsselskaper krever at du gjør dette. Tror neppe det gir så mye i prosenter, da de sannsynlig vis krever at båten er registrert. Noen selskaper godtar også dette "Securemark" - som for meg virker noe dyrere og mer omfattende, men sikkert noe bedre. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
M/S Bastard Svart 5.April.2007 Link til dette innlegget Svart 5.April.2007 Men tanke på og selge en gang er det greit og ha båten registrert, syns nå jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 5.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2007 Ja, jeg skal registrere uansett. Men var litt usikker på hvor jeg skulle gjøre det og sånn. Hvordan går det med båt prosjektet Bastard3000?? Blåser det like mye i holmestrand? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.April.2007 Link til dette innlegget Svart 5.April.2007 Joa, ting tar tid. Vet ikke om jeg blir ferdig før sommeren, tia har ikke strekt til. Skulle begynt litt i dag, men tok ikke sjansen på og ligge under kjølen i denne vinden. Det er nordavind fra alle kanter her ja Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 5.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2007 Hehe. Okei. Jeg ligger litt under min, men den er 17 fot og lav, vinden tar ikke så godt tak i den, er jeg som nesten blåser bort. Holder på å sparkle igjen noe hakk med stålplast, du ser bare glass fiberen skjønner du, hva syns du om stålplast som tettningsmasse? Dette er under vannlinje, kommer epoxy primer og bunnstoff etterpå. Synd du ikke kommer på vannet. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.April.2007 Link til dette innlegget Svart 5.April.2007 Har ikke noe peil på plastarebeider desverre, men det kommer nok snart noen gode råd. Kommer nok på vannet etterhvert denne sommeren, men når vet jeg ikke enda Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 5.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2007 Okei. Den er grei. Takk allikevel, så får vi håpe du kommer deg utpå i sommer. Fortsatt god påske. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.April.2007 Link til dette innlegget Svart 5.April.2007 God Påske ja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.