tomfro Startet 5.April.2007 Del på Facebook Startet 5.April.2007 Hei! Er det noen der ute som kunne hjelpe meg med å fortelle meg hvor høyt buen går på eksosslangen bak på toalettrommet til en Scand Classic Jeg demonterte før jul og husker ikke hvor høyt den gikk, mener de gikk helt til taket eller??????????????????? Tille Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 5.April.2007 Del på Facebook Svart 5.April.2007 Dersom du ikke har kappet av slangen noe,vil den vel gå like høyt som før.Den kommer ikke for høyt.Men den originale monteringen av lydpotta på disse båtene er pussig.Jeg har montert den om slikat jeg har fått den under stuerommet ved siden av akslingen.Plastet fast noen treklosser og skrudde eksospotta fast på de.Det kan sikkert du også gjøre,antagelig er slangen din lang nok,Jeg gjorde det i forbindelse med motorbytte og nymontasje ! Hisen Gutek Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 8.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2007 Takk, jeg monterte den på høyde med bunn dreggkassa. Problemet med den gamle slangen var at den bli igjen på butikken sammen med begge diesel slangene. Så når jeg fikk slangen, så var det en lengde på 4 m som jeg måtte kappe ned. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.