Ficher Startet 7.April.2007 Del på Facebook Startet 7.April.2007 Noen som har mer info/erfaring med denne båten .. http://www.wikingboats.no/default5.aspx . Ny standar båt med 145 Yanmar kr 995 500 .- ..... her får du mye båt for pengene skriver båtprodusent. Må si jeg likte denne båten ..... men er der bra/smarte løsninger ?? Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 7.April.2007 Del på Facebook Svart 7.April.2007 Dette er den tidligere Viksund 850 Combi - Bjoris har erfaring med den, ligger i erfaringsdatabasen. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
olpi Svart 7.April.2007 Del på Facebook Svart 7.April.2007 Har du økt båtbudsjettet nå Ficher Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 7.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2007 Har du økt båtbudsjettet nå Ficher Njaaaa ...mulig det . Blir nok 1 år til med Saga 27 , så får jeg se hva jeg ender opp med . Ønsker en NB 870 / mulig med Flybrigde, eller en annen type båt ............ er veldig usikker på bruk/behov /pris. Får ta meg et år og tenke . Vi klarer oss jo fint med Saga 27 , men .............. Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 7.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2007 Dette er den tidligere Viksund 850 Combi - Bjoris har erfaring med den, ligger i erfaringsdatabasen. Mvh, Kjell Meget bra . Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 7.April.2007 Del på Facebook Svart 7.April.2007 (redigert) Naboen i båthavna solgte sin Tresfjord 28 i fjor. Nå har han kjøpt NB 870 (2003). Får den ikke før 1. juni da de som eier båten båten nå venter på sin NB 34 (Ardea 34....), og får den da. Han kikket på vår 8700 her om dagen. Måtte kjøpe kalesje + bøyler selv. Det koster veil 21`, men han fikk en ok tilbud på det. Alt koster så se etter hva slags utstyr du vil ha, og hva det eventuelt vil koste å invstere i nytt hvis du kjøpre ny båt eller brukt båt uten dette. Redigert 7.April.2007 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.