Sjømann 22 Startet 8.April.2007 Del på Facebook Startet 8.April.2007 Hei, Er det noen som har koblingsskjema eller en GOD forklaring på hvordan jeg kobler 2 batterier og en batteri switcher av type BEP 701S På forhånd takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 Ja. Søk og du skal finne. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Sequoia Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 Hei, Er det noen som har koblingsskjema eller en GOD forklaring på hvordan jeg kobler 2 batterier og en batteri switcher av type BEP 701S På forhånd takk for hjelpen. Heisann! Jeg har ingen tegning, men skal prøve å forklare lettfattelig.. om du ikke skjønner det så si ifra så lager jeg en tegning. Det er veldig lett. På batteriene kobler du sammen begge (-) og jorder de der de skal jordes. (som regel sitter det en skrue på motorblokken der kabelen skal festes) Så kobler du (+) fra det ene batteriet til "1" på switchen. Deretter kobler du (+) fra andre batteriet til "2" på switchen. Ledning fra dynamo/starter kobler du til "COMMON" på switchen. Det er den øverste skruen om jeg husker riktig. Hvis det er et av batteriene som skal være forbruksbatteri så kobler du eventuelt minne for radio og lensepumpe-automatikk enten rett på det batteriet via sikring eller på switchen der det batteriet er koblet. Husk sikring. Håper du fikk noe ut av dette. Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann 22 Svart 8.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2007 Hei igjen, Takk for svar. Ja jeg skjønte det nå, det var sånn jeg trodde.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.