Jump to content

cobra 28, erfaringer?

ola dunk

Recommended Posts

tenkte bare at det var en båt i samme stilen, skroget visstnok en kopi av Cigarette. Har en kamerat som har en 31 foting m/ lukket kabin og salong etc. 2 slitne ford diesler på 150hk hver, og 2 forhistoriske hamilton jeter , så farta er ikke noe å skryte av.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

• 3 uker senere...

Er fristet til å foreslå Windy 23FC for deg, den er kanonbra i sjøen og veldig stor for å være 23 fot. Den har nemlig ikke badeplattform og baugspyd innregnet i lengden, 23 fulle og hele fot båt. I mine øyne like mye båt som en Cobra 28. Ligger noen på finn i prisklassen rett over 200 og en med ny Volvo D3 diesel til 330 tusen.

Windy var så fornøyd med skroget i Windy 23FC at de brukte det i Windy7800, forandret kun båten over vannlinjen. 7800 kan seff også anbefales men den ligger en del høyere i pris. Jeg har en 7800 og en kompis har 23FC, vi er begge kanonførnøyd med båtene!!!

He he, Linge har personlig vært ombord i min båt og signert treplaten hvor "Linge Design" skiltet av messing er festet.. :cool:

Fett skrog, toger avgårde i 30 pluss når andre sakker på eller snur. Skroget er faktisk anerkjennt for å være noe av det beste å oppdrive i klassen. Gamle Linge var en guru på skrogdesign.

• 2 år senere...
  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...