OPTIMAL Startet 8.April.2007 Del på Facebook Startet 8.April.2007 I dag forsøkte jeg å vaske gummibåten min en SILVER MARINE . Prøvde med SEACLEAN IDEAL VASK = DÅRLIG RESULTAT. JIFF = dårlig resultat Sitron håndrens = Litt bedre men ikke bra. Problemet er tydeligvis olje og andre forurensninger s0om har reagert med PVC en. ER DET NOEN SOM HAR GODE RÅD ? Eivind Sitér dette innlegget Link to post
maanestraale Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 Har fantastisk god erfaring med denne Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
880 Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 Prøvde for noen år siden Turtle sin plastrens med meget godt resultat. Problemet er at jeg ikke har funnet denne igjen i butikkene.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Morten_L Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 Jeg har veldig god erfaring med Biltemas Black Stream remover, den er fantastisk på skitne gummibåter mm. Koster ikke alverdens heller, men bruk hankser! Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 .... når jolla er ren - hva bør man smøre den inn med da? Kan polish/voks brukes? Sitér dette innlegget Link to post
Raptorinna Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 En såpe som er knall er Globex. Den er egentlig for vask av campingvogner og den tar det meste av flekker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.