Jump to content

Hvem selger rattkule?


Tallisman

Recommended Posts

Svindyrt synes jeg!

Kjøpte min hos Maskinagentur (Opel-forhandler i Tr.heim) til under 100 kr. Har fungert utmerket i 4 år nå! Med hydraulisk styring og 7 omdr. slipper jeg å ratte meg ihjel ved manuvrering. :yesnod:

(Forhandleren presiserte at det ikke var lov å montere den på BIL...)

Redigert av Marwin (see edit history)

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Link to post
Share on other sites

7 varv på rattet S-S! :eek: - Du skulle hatt montert styremaskin, Marwin :lol: - dyrt for Watskikula, ja...- men du har det for resten av livet. Det kan ikke sies om de andre beregnet for montasje innedørs i lastebil/traktor...... :rolleyes:

Redigert av rago63 (see edit history)

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

7 varv på rattet S-S! :eek: - Du skulle hatt montert styremaskin, Marwin :lol: - dyrt for Watskikula, ja...- men du har det for resten av livet. Det kan ikke sies om de andre beregnet for montasje innedørs i lastebil/traktor...... :rolleyes:

Okei da, så er det kanskje 5 :blush: Uansett så er det mye "ratting".

Å sammenligne med bruken i en lastebil / traktor o.l. som kanskje brukes hver dag, ca 1500 timer / året, er vel ikke HELT fair, eller??

Montere styremaskin?? Er enda ikke SÅåå gammel og gebrekkelig at jeg ikke klarer å sveive litt ratt. :cool:

Redigert av Marwin (see edit history)

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Link to post
Share on other sites

-Det var mest at Watski-kula var i syrefast polert jeg hadde i tankene. Dette er et must står rattet under åpen himmel. Ellers syns jeg de kulene som selges hos Scania er bra - de som kjøpes på diverse rekvisitasjapper er noe "færbanna sjit".....

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...