jorhei Startet 9.April.2007 Del på Facebook Startet 9.April.2007 I sommer skal jeg til Spania (Puerto Banus) med noen venner og der har de nylig gått til innkjøp av vannscooter, som vi selvfølgelig har lyst til å benytte oss av. Problemet er bare at vi har fått høre at man må ha ett sertifikat for å kunne bruke denne der nede? Hva er det man egentlig trenger? Noen av dere som vet noe om dette? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
jorhei Svart 10.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2007 Prøver å løfte denne igjen! Ingen som vet noe om hvor det er mulig å hente informasjon om dette heller? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Espen C Svart 10.April.2007 Del på Facebook Svart 10.April.2007 (redigert) Mener de leide ut vannscootere til hvem som helst tidligere i Puerto Rico så dette her er kanskje noe nytt Redigert 10.April.2007 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 10.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2007 Mener de leide ut vannscootere til hvem som helst tidligere i Puerto Rico så dette her er kanskje noe nytt For to år siden når vi var der så leide de det ut uten noen form for dette sertifikatet, men har visst blitt strengere krav der også. Jeg vet ikke om fart og/eller motorstørrelse spiller inn her jeg??? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.