Allan E Startet 26.November.2003 Link til dette innlegget Startet 26.November.2003 Hvor har det blitt av fanen "Tilbud fra leverandører" jeg kan ikke huske å ha sett noen tråd på det. Har den blitt borte? Nå som vi sakte nærmer oss 2000 medlemmer burde jo den bli mer aktuell. Den var jo gratis etter det jeg vet å bruke for leverandørene. Hvis den har blitt fjernet synes jeg det er et steg i gal retning. Sitér dette innlegget Link to post
Jamo Svart 26.November.2003 Link til dette innlegget Svart 26.November.2003 Eg og savner dette tilbudet, eg ante ikke at Stavanger Seil eksisterte for eks. Sparte et par høvdinger på å kjøpe varmer der. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.November.2003 Link til dette innlegget Svart 26.November.2003 Opplegget er til "revisjon", vi kommer tilbake på det. Sitér dette innlegget Link to post
Trond M. Svart 26.November.2003 Link til dette innlegget Svart 26.November.2003 Jeg har også lett etter denne posten - på jakt etter vintertilbud på kartplotter, som jeg mener å ha sett der tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 27.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2006 Har Malfix kuttet ut sine tilbud? Kan ikke finne ham på leverandørsiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.