Allan E Posted November 26, 2003 Share Posted November 26, 2003 Hvor har det blitt av fanen "Tilbud fra leverandører" jeg kan ikke huske å ha sett noen tråd på det. Har den blitt borte? Nå som vi sakte nærmer oss 2000 medlemmer burde jo den bli mer aktuell. Den var jo gratis etter det jeg vet å bruke for leverandørene. Hvis den har blitt fjernet synes jeg det er et steg i gal retning. Quote Link to post
Jamo Posted November 26, 2003 Share Posted November 26, 2003 Eg og savner dette tilbudet, eg ante ikke at Stavanger Seil eksisterte for eks. Sparte et par høvdinger på å kjøpe varmer der. Quote Link to post
Ingar Posted November 26, 2003 Share Posted November 26, 2003 Opplegget er til "revisjon", vi kommer tilbake på det. Quote Link to post
Trond M. Posted November 26, 2003 Share Posted November 26, 2003 Jeg har også lett etter denne posten - på jakt etter vintertilbud på kartplotter, som jeg mener å ha sett der tidligere. Quote Link to post
Allan E Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 Har Malfix kuttet ut sine tilbud? Kan ikke finne ham på leverandørsiden. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.