JanB Startet 9.April.2007 Del på Facebook Startet 9.April.2007 Etter ein noko "dramatisk" gummibåt-episode i fjor haust (les meir om denne under datoen 30.9. her), rauk begge slepefestene på min Zodiac gummibåt. Metallringane blei rett og slett rivne tvers av: Spørrsmålet mitt er korleis dette kan reparerast. Ringen var festa med seks lag PVC som er sveist fast i ein stor omkrets. Kan eg reparera dette sjølv eller bør det overlatast til ein eller anna verkstad? Korleis fjernar eg evt. det gamle festet? Eller er det umogleg å gjera noko med dette? Som vanleg reknar eg med BP-folket har gode råd... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
eivindch Svart 10.April.2007 Del på Facebook Svart 10.April.2007 Vi opplevde nøyaktig det samme for noen år siden med samme type båt (jeg tror det er lurt med kortere slepetau i grov sjø). Jeg gjør det meste av båtreparasjoner og vedlikehold selv, men denne overlot jeg til Aqua Teknikk, som dengang var importør for Zodiac. Nå er det, så vidt jeg vet, Fische Marine som er importør. Siden har jeg gjort diverse andre reparasjoner av gummibåten og hadde nok idag vurdert å ordne dette på egen hånd. Husk i alle fall på å bruke skikkelig 2-komponent lim. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 10.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2007 jeg tror det er lurt med kortere slepetau i grov sjø Mi erfaring (m.a episoden som førte til at slepefestene må reparerast) er eigentleg motsett. Lengre slepar i grov sjø gir betre fjøring og mindre belastning på festene. Men i dette tilfellet gøymte me å slakka av då sjøgangen auka. Det straffa seg... Jeg gjør det meste av båtreparasjoner og vedlikehold selv, men denne overlot jeg til Aqua Teknikk... Eg må vedgå at eg er sterkt inne på den tanken, eg også. Men er det nokon som veit kven som gjer slikt i bergensområdet? Eller er det mogleg å gjera det sjølv på ein skikkeleg måte? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Suzuki Svart 10.April.2007 Del på Facebook Svart 10.April.2007 Hvor tung er båten ? Har du mulighet til å sende den som Norgespakka, har jeg tips til en kar som er veldig flink, og antagelig ikke så veldig dyr sammenlignet med andre. Holder dog nesten på Sørlandet... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.