Jump to content

Rep. av slepefester på gummibåt

JanB

Recommended Posts

Etter ein noko "dramatisk" gummibåt-episode i fjor haust (les meir om denne under datoen 30.9. her), rauk begge slepefestene på min Zodiac gummibåt. Metallringane blei rett og slett rivne tvers av:

slepef1.jpg

Spørrsmålet mitt er korleis dette kan reparerast. Ringen var festa med seks lag PVC som er sveist fast i ein stor omkrets.

slepef2.jpg

Kan eg reparera dette sjølv eller bør det overlatast til ein eller anna verkstad? Korleis fjernar eg evt. det gamle festet? Eller er det umogleg å gjera noko med dette?

Som vanleg reknar eg med BP-folket har gode råd... :smiley:

Vi opplevde nøyaktig det samme for noen år siden med samme type båt (jeg tror det er lurt med kortere slepetau i grov sjø). Jeg gjør det meste av båtreparasjoner og vedlikehold selv, men denne overlot jeg til Aqua Teknikk, som dengang var importør for Zodiac. Nå er det, så vidt jeg vet, Fische Marine som er importør. Siden har jeg gjort diverse andre reparasjoner av gummibåten og hadde nok idag vurdert å ordne dette på egen hånd. Husk i alle fall på å bruke skikkelig 2-komponent lim.

Eivind

jeg tror det er lurt med kortere slepetau i grov sjø

Mi erfaring (m.a episoden som førte til at slepefestene må reparerast) er eigentleg motsett. Lengre slepar i grov sjø gir betre fjøring og mindre belastning på festene. Men i dette tilfellet gøymte me å slakka av då sjøgangen auka. Det straffa seg... :headbang:

Jeg gjør det meste av båtreparasjoner og vedlikehold selv, men denne overlot jeg til Aqua Teknikk...

Eg må vedgå at eg er sterkt inne på den tanken, eg også. Men er det nokon som veit kven som gjer slikt i bergensområdet? Eller er det mogleg å gjera det sjølv på ein skikkeleg måte?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...