Jomik Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 .... jeg finner ikke noen informasjon om denne noe sted. Kan noen også fortelle hva som er bra og evt ikke bra med denne båttypen og motortypen. Ukjent båt - "Strandvik 27" ? Vennlig hilsen Jomik Quote Link to post
o.b.lix Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Overbygget såg veldig ut som sandvik 25, muligens en bastard mellom et skrog av et merke og overbygg av annet? Quote Link to post
Bergen Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 (edited) Mener å huske noen båter ble produsert av Strandvik Plast ( Strandvik i Fusa kommune tror jeg ). Men jeg mener å erindre at de jeg har sett har vært større og bredere enn denne. Men de kan jo ha produsert flere typer. edit: ser det ligger en i erfaringsdatabasen: https://baatplassen.no/i/baatdb.pl?db=defau...w_records=S%F8k Edited April 11, 2007 by bergen (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts