Jomik Startet 11.April.2007 Link til dette innlegget Startet 11.April.2007 .... jeg finner ikke noen informasjon om denne noe sted. Kan noen også fortelle hva som er bra og evt ikke bra med denne båttypen og motortypen. Ukjent båt - "Strandvik 27" ? Vennlig hilsen Jomik Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 11.April.2007 Link til dette innlegget Svart 11.April.2007 Overbygget såg veldig ut som sandvik 25, muligens en bastard mellom et skrog av et merke og overbygg av annet? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 11.April.2007 Link til dette innlegget Svart 11.April.2007 (redigert) Mener å huske noen båter ble produsert av Strandvik Plast ( Strandvik i Fusa kommune tror jeg ). Men jeg mener å erindre at de jeg har sett har vært større og bredere enn denne. Men de kan jo ha produsert flere typer. edit: ser det ligger en i erfaringsdatabasen: https://baatplassen.no/i/baatdb.pl?db=defau...w_records=S%F8k Redigert 11.April.2007 av bergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.