eysteind Startet 27.November.2003 Del på Facebook Startet 27.November.2003 Hei! er fullstendig klar over at dette eit båtforum, men veit at det finst mange kloke folk her som kan mykje meir enn bare båt. Holder på å montere blinklys på mopeden, og er snart ferdig, mangler mare å montere releet. Har aldri gjort sånt før, og er litt usikker. Lurer på kva som er inn og ut på rellet. Dette står det ikke på, det står kun B på den ene og L på den andre. Her er et bilde: Skoen som står på siden står det ein L ved siden av og den på toppen/midten står ein B. Takker for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Svart 27.November.2003 Del på Facebook Svart 27.November.2003 Hei Er ikkje heilt stø på mopedelektro, men dei relea som er til bil pleier å ha et koblingsskjema på sida eller toppen. Kenneth Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 27.November.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2003 Nei, trur ikke det. På siden av releet står følgende: JIN-YI FL249SD 12.8V 85c/m 23WX2+3,4(4)w 21WX2+3,4(4)w 061300-7220 Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 27.November.2003 Del på Facebook Svart 27.November.2003 Ikke skyt meg hvis jeg skriver noe feil. Men var det min moped og blinkrelet hadde bare 2 tilkoblinger og hvor det står B ved den ene og L ved den andre ville jeg koblet B til 'B'atteriets pluss og L mot 'L'yspære (eller 'L'ight, 'L'amp...) den andre siden av lampa da mot batteriets minus. Og så må du sikkert har bryteren på en måte mellom rele og lampe(ne). Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 27.November.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2003 Mener du inn frå batteriet på B og frå D til bryter? Kan jo prøve. Har tenkt å ha en hengesikring. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 27.November.2003 Del på Facebook Svart 27.November.2003 Du nevnte vel ikke D i starten, bare L. Men jeg tror ved mener det same, ja Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 27.November.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2003 sorry, eg meinte B Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 27.November.2003 Del på Facebook Svart 27.November.2003 Koble B til batteri via tenningslås og L til lykter via blinklysbryter. Verre enn dette er det ikke. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 27.November.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2003 nok en gang takk for svar. nå slipper eg å bruke handen når eg skal blinke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.