Fjordutsikt Startet 13.April.2007 Del på Facebook Startet 13.April.2007 Hvorfor har klokka på forumet vintertid? Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Den har da ikke det? Ditt innlegg ble lagt inn 09.13 står det, og det stemmer da.. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
vikers Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Mulig at du fikser noe på din PC om du trykker på F5? (tror jeg det er...) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
hanssae Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Du må gå inn på Kontrollpanel , Forum instillinger og sette automatisk korrigering av sommer tid Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 (redigert) I Kontrollpanel velger du Foruminnstillinger, der kan du velge tidssone og om du vil ha automatisk sommertid. Redigert 13.April.2007 av SveinHa (see edit history) Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Fjordutsikt Svart 13.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2007 Klokka på min PC viser akkurat nå 09:21 Sitat: Klokka på forumet har vintertid Åpent forum boolle 2 0 idag 08:16 av vikers Sitat slutt Dette har jeg copy / paste, da skjønner jeg ingenting. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 13.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2007 I Kontrollpanel velger du Foruminnstillinger, der kan du velge tidssone og om du vil ha automatisk sommertid. Dette var faktisk OK, men jeg gikk ut og inn av baatplassen med samme resultat. Men så trykket jeg på logoen og nå er alt OK. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Sommertid/vintertid stilles korrekt første gang man går inn på hovedsiden. Mao, hvis man kun leser f.eks. Åpent forum vil ikke klokka bli stilt til sommertid/vintertid. Dt er gjort slik for å spare belastningen på systemet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.