Avmønstret2 Startet 13.April.2007 Del på Facebook Startet 13.April.2007 Jeg har en Nidelv 24 som jeg vurderer å leie ut et noen uker i sommer + ev. noen helger. Er det noen som har erfaring med å leie ut båten sin? Jeg er litt skeptisk ifht å overlate den til folk man ikke kjenner, men håper jo det går bra. Er det noe bra sted å legge ut annonse (Finn?)? Hva er en passe pris på utleie for en uke eller helg? Båten er brukbart utstyrt og ligger i Asker. Plenen Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Ja du kan vel ta 5000 for en uke og depotium ca det samme.Og skaffe en forsikring som gjelder for utleie som leieren betaler.Og sevlfølgelig husk på att leieren tar og vasker og rydder etter seg vanlig folkeskikk.Hvis ikke trekk av for dette av beløpet depotiume.Bare min mening.MvhBJøern Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.