Patnyg Startet 13.April.2007 Del på Facebook Startet 13.April.2007 Hei dere. Jeg har en skade på båten min, og lurer på hva i all verden jeg kan gjøre med den. Jeg legger til bilde så dere ser hvordan ting ser ut. Håper på svar. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Det ser jo bare ut som at fenderlista har løsnet eller hva Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 13.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2007 Ja, den har vel løsnet tenker jeg. prøvd og skyve den litt opp, men da trengs det litt mer krefter både i under kant og overkant. Så lurer på hva jeg gjøre for og få dette til og se mest mulig bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Mulig prøve og varme den opp litt med føner og lime denne fast vist ikke det er ett feste som har røket bak lista?MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Espen C Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Eller bare skru i en skrue i fra undersiden vist det er mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 13.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2007 (redigert) Ja, det kan jeg prøve, varme den opp og prøve og skyve den litt opp, feste litt sika eller tech7 bak. Det ser ut som om den har sklidd litt ned etter en smell. Jeg vet ikke, kjøpte båten med den sånn. skru i en skrue? Fra nederside og dytte den opp mens jeg skrur skruen i skroget? Slik at den løfter seg og blir der? Redigert 13.April.2007 av Patnyg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 jepp! Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Espen C Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Ja, det kan jeg prøve, varme den opp og prøve og skyve den litt opp, feste litt sika eller tech7 bak. Det ser ut som om den har sklidd litt ned etter en smell. Jeg vet ikke, kjøpte båten med den sånn. skru i en skrue? Fra nederside og dytte den opp mens jeg skrur skruen i skroget? Slik at den løfter seg og blir der? Ja jeg antar at det er en glassfiberkant som går litt inn i fenderlisten som du kan skru et par skruer i. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 13.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2007 Ja, det er det.. Men jeg kan nesten se igjen, ser litt lys i den andre enden, men hvis jeg kombinerer, varmer den litt opp for og klare og forme den og skyve den litt opp, og i tillegg fylle med sika og noen skruer.. hehe. Da sitter den vel håper jeg. For ser ikke så pent ut som den står nå. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Blir nok bra skal du se. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Patnyg Svart 13.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2007 Ja, jeg håper det blir bra.. flott at du har troa Boywonder Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 He he! Kan jo uansett ikke gå verre enn galt... Neida, dette blir nok så bra så. Bare legg godt press på den mot skroget før du skrur den fast. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Patnyg Svart 13.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2007 Nei, kan vel ikke bli værre enn det er. Jeg skal gjøre en skikkelig jobb med den. Skal bli så bra så. Er en del av sjarmen og fikse båt, selvom dette er en stygg og dum skade. Sitér dette innlegget Link to post
Frode_ Svart 14.April.2007 Del på Facebook Svart 14.April.2007 Hei Jeg hadde ett lignende problem. Jeg la en håndduk over fenderlisten og helte varmt vann over og lot det kose seg litt. Hadde ikke lyst å bruke varmluftpistol. Etter dette var gjort var federlisten myk og fin. Tredde den på plass, borret ett hull fra undersiden av fenderlisten og festet den med en syrefast karosseriskrue. Dett har holdt fint i to år. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 15.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2007 Okei. Det skal jeg prøve, da slipper jeg varme den så mye opp med føner eller varme pistol. Brukte du et helt vanlig håndkle og glovarmt vann? Hvordan lå fender lista di? Min har på en måte sklidd litt ut og ned. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.