Karavoli Startet 15.April.2007 Del på Facebook Startet 15.April.2007 Da har jeg endelig fått solgt min Flipper 630HT!!! Jeg hadde på forrhånd vært å sett på en annen båt og den handelen er nå i boks. Så bare kom med gratulasjonene for min splitter nye Saga 27AC 1985mod Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Da er jeg vel jeg førstemann til å gratulere deg med ny båt! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
emilskj Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Gratulerer, måsinj Regner med å se deg på fjorden regelmessig i sommer! Mvh Emil Sitér dette innlegget Tur- og dugnadsblogg for M/K Straumingen her.Medlem av Forbundet Kysten Link to post
ola dunk Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 meg først. gratulerer så mye. jeg bare venter på å få min nedover. Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 15.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2007 Gratulerer, måsinj Regner med å se deg på fjorden regelmessig i sommer! Mvh Emil Takk takk!! Går du i samme farvann som meg Emil? Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 15.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2007 Der var signaturen/bildet på plass. Nå. Hva synes dere? Sorry iverheten! Er litt oppspilt Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Gratulerer med ett flott eksemplar! (Fikset litt på signaturen din. Du kan bare endre hvis du ikke likte den. ) Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Gratulerer Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
skibsplast ohoi Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Grattulerer med ny båt Måsinj Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Hasla 26 Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Gratulerer med en stilig båt kjempeflott meget flott fasong.mvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Javi Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 (redigert) Gratulere med nytt skip! Dette er nok et godt valg. Vi fartet en del rundt i svigerfar sin Saga 27 før vi ble reder selv. Redigert 15.April.2007 av Javi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 15.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2007 Gratulerer med ett flott eksemplar! (Fikset litt på signaturen din. Du kan bare endre hvis du ikke likte den. ) Hehe takk det ble bra! Er ingen reser på data så får ikke sånne ting til. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Gatulerer med flott snekke. Har flere års erfaring med en Saga 27. Flott båt med mange muligheter. Lykke til!! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
olpi Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Gratulerer med ny båt! Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Gratulerer så mye! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Viksund Bravo Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Hei og gratulerer med båten!! Lykken er å få ny båt- det er sikkert Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Ficher Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Meget flott båt !! Gratulerer med en kvalitetsbåt fra Saga . Vi Saga eierer har også eget forum ... http://sagaforum.trudelutt.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 gratulerer med fin båt Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 15.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2007 Meget flott båt !! Gratulerer med en kvalitetsbåt fra Saga . Vi Saga eierer har også eget forum ... http://sagaforum.trudelutt.com/ Jepp I know. Meldte meg inn i dag Tusen takk for alle gratulasjoner!!! Dette er en stor dag for oss Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
Xerb Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Hehe takk det ble bra! Er ingen reser på data så får ikke sånne ting til. Grattis med fritidsbåtenes store sliter som aldri går av mote. Det var et merke fra 77 som sa saab til lands og saga til vanns Shetlandskonvoyen fra Måløy. Lykke til i sommer, slit han. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Meget flott båt !! Gratulerer med en kvalitetsbåt fra Saga . Vi Saga eierer har også eget forum ... http://sagaforum.trudelutt.com/ Gratulerer med ny båt og med eget forum. Vi nimbusere har vist bare et dansk forum som er helt dødt - ingen aktivitet og ingen linker til brosjyrer med mere. Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Gratulerer med ny båt måsinj. Regner med den kan beskues på Brakstad i løpet av sommeren. Har skuta fått noe navn, så vi vet hvem vi skal se etter? mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
GOE Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Gratulerer med ny båt. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
tebi Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Gratulerer så mye med trivelig båt . Blir det fire uker på fjorden i sommer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.