Jump to content

Endelig ny båt! (Saga 27AC 1985)

Karavoli

Recommended Posts

Gratulerer med ny båt måsinj. :flag: Regner med den kan beskues på Brakstad :cheers: i løpet av sommeren. Har skuta fått noe navn, så vi vet hvem vi skal se etter?

mvh

Ella

Gratulerer så mye med trivelig båt :flag: . Blir det fire uker på fjorden i sommer?

Gratulerer med ny skute! Regner med at vi får se deg i vårt område i sommer. Jeg er for tiden ute på havet på jobb, men ønsker meg hjem slik at jeg får klargjort Amica til sommer sesongen.

Nyt båtlivet på Namdalskysten, det er flott. :cheers::flag_da:

Blir mange uker på sjøen i sommer ja!

Jeg og Ivan (Draugen) hadde tenkt oss nordover mot Brønnøysund.

Blir helt sikkert noen turer til Brakstad også! Jeg har navnet klart, men det er hemmelig til utpå sommeren. Saken er den att jeg var med kjærringa på ultralydunderøkelse i dag og fikk da vite att vi skulle få ei lita jente. Vi har navnet klart og er ganske sikker på att båten blir hetende det samme. Men det er en hemmelighet intill videre :wink:

Jeg har navnet klart, men det er hemmelig til utpå sommeren. Saken er den att jeg var med kjærringa på ultralydunderøkelse i dag og fikk da vite att vi skulle få ei lita jente. Vi har navnet klart og er ganske sikker på att båten blir hetende det samme. Men det er en hemmelighet intill videre :wink:

Du verden du og kona har mye å glede dere over akkurat nå, ny båt og ny matros i vente. Gratulerer også med den ventede matrosen. :flag:

mvh

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Hyggelig å høre at du har fått ny båt.

Håper at du snart legger ut bilder:

Det er alltid noe spesielt å se båteierens egne bilder i forhold til de bildene som er laget for salgsinformasjonen.

Jepp! Det kommer om noen uker. Skal somsagt hente båten første helga i Mai hvis jeg får lov av været :wink:

• 4 uker senere...
Jepp! Det kommer om noen uker. Skal somsagt hente båten første helga i Mai hvis jeg får lov av været :wink:

Båten har han hentet,værgudene sto oss bi.Vi gikk fra frøya til vingsand første dagen-på kroen der måtte vi sitte å holde oss i bordkanten for ikke å ramle av.Utrolig så rar verden blir etter 10 timer på sjøen :eek: Dagen etter gikk vi til Flatanger,sanzibar in,der vi så RBK-VIF :puke: (RBK tapte)Dagen etter gikk turen til Namsos/spillum(båtens hjemhavn)Utrolig fin tur,takker for turen.....Skal hilse å si at rederen var enSMULE oppspilt å fornøyd(med rette)Å prikken over i-en:rederinnen som ikke hadde sett båten "live"ble også fornøyd.Pose og sekk,eller???????Ser fram til mange fine turer :yesnod:

Hei

Kan bare legge til at båten er inspisert i beste baatplassen - ånd, og funnet mer enn godkjent :wink:

Og enda bedre blir det vel når eieren får gjennomført sine mange planlagte forbedringer. :yesnod:

Mvh Emil

Da kain eig ferrtæl deig ætt de e itj få planer.De værste e ætt eig bli nødt t å oppgrader min å ferr å hæng me.Kåstbart bli de ja........Amica da?Tilstandsrapport!!!!!

Blir mange uker på sjøen i sommer ja!

Jeg og Ivan (Draugen) hadde tenkt oss nordover mot Brønnøysund.

Gi et hint når der blir Brønnøysund tur da, så kan vi kansje ta et lite båtplassen treff, og en :cheers: på sjøstua.

River 350 med 10 hk mercury

Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet.

........Amica da?Tilstandsrapport!!!!!

Siste nytt om Amica:

Perkinsen er på plass, og startet ved tredje forsøk. Er litt usikker på om dynamoen fungerer som den skal, eller kanskje ikke alle ledninger er helt på plass ennå. Venter på at matrosen(emilskj) skal komme hjem å leke elektriker. Ellers er båten nyvasket og står klar for polering, men han som styrer været er lite samarbeidsvillig. :headbang: Kanskje det kan bli en mulighet på nasjonaldagen (etter barnetoget). Båthavna står nå ferdig til til å motta skuta, men det blir nok ikke stabelavløpning (må vel være det, nå når maskinen har vært ute) før først i juni, når rederen er ferdig med neste offshoretur. Da vil nok Amica bli å treffe i områdene ytterst i Namsenfjorden, både med rederparet og med matrosen til rors.

Mvh

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Hei

Kan bare legge til at båten er inspisert i beste baatplassen - ånd, og funnet mer enn godkjent :wink:

Og enda bedre blir det vel når eieren får gjennomført sine mange planlagte forbedringer. :yesnod:

Mvh Emil

Hyggeli at båten ble godkjent Emil, tross allt rotet som var fremme når du var i båten :smiley:

Du får ta en ny inspeksjon til midtsommers da alle planene skal være i boks :wink:

Vi sjåast :cool:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...