BårdK Startet 16.April.2007 Del på Facebook Startet 16.April.2007 Del 2 eller 3 av nybegynnerspørsmål som hverken forrige eier eller bruksanvisning har kunnet gi meg svar på: Har noe som heter "Battery control system". Noe som vet hvordan det fungerer, hva normaldata er osv.? Spørsmål nummer to er flaut, men kan noen forklare hvordan jeg skifter pærer på slike taklamper (har forsøkt, men ønsker ikke skru for hardt for å unngå å ødelegge noe) - skal jeg skru i den hvite plasten, i metallet eller kanskje på selve "glasset"? Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Hei! Jeg "Googlet" på Magnetronic og fikk opp denne: http://www.bukh.co.uk/magnetronicshome.htm Riktignok ikke helt samme betegnelse som på boksen din, men det tyder vel på at det er et slag "battmeter" du har, dvs. en "tankmåler" for batterikapasiteten. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 16.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2007 Ja, det er nok riktig, men jeg får liksom ikke verdiene til å stemme helt. Skal sjekke linken. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Den lampen er samme fabrikat som Nord West bruker i dag. Hvis du ser nøye etter er det et sted mellom glasset og metallet du kan sette inn en flat skrutrekker. Bend forsiktig, glasset faller ned og du kan bytte pæren. Tok meg litt tid før jeg fant det ut i fjor.... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
BårdK Svart 16.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2007 Takker og bukker SAP - nå blir det lys også! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.