Linn Christina Startet 16.April.2007 Del på Facebook Startet 16.April.2007 Har en kamerat som har en Simrad 32 plotter. Er det noe backup batteri i plotteren? Hvis den er avstengt i en times tid eller lenger, tar det opp til 5 minutter før den henter satelittene, samtidig havner karta i Danmark. Starter han opp plotteren igjen etter 5 - 10 min. fungereren den kjapt å greit. Sånn har ikke plotteren oppført seg tidligere. Håper det er noen på forumet som har kunnskap til denne typen plotter. Sitér dette innlegget Link to post
biam Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 hadde akkurat samme problem med min simrad.Ble byttet backup batteri og oppgradert programvare.Funka fint etter dette. Sitér dette innlegget Link to post
Linn Christina Svart 16.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2007 hadde akkurat samme problem med min simrad.Ble byttet backup batteri og oppgradert programvare.Funka fint etter dette. Takker for svaret, skal videreformidle det til eieren Sitér dette innlegget Link to post
freddyper Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 (redigert) Hadde samme problem med min Simrad CE30 ca 1 time før posisjonen kom opp og plotteren hoppet til danmark. Plotteren ble levert inn til Simrad i Bergen der backup batteriet ble skiftet samt strømforsyningen ble modifisert, nå kommer posisjonen opp nesten med en gang. Nå funker den helt feilfritt Redigert 16.April.2007 av freddyper (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.