sir_kent Startet 17.April.2007 Del på Facebook Startet 17.April.2007 (redigert) Etter og ha vært uten snekke ett par år.....vurderer jeg og kjøpe meg en igjen..... Fant denne på finn: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=9857443 synes dette virker som mye båt for pengene.....Har dere erfarne noen synspunkter? På forhånd takk Redigert 17.April.2007 av sir_kent (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Hei, det er noe galt med linken din Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Kjell E Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Ta bort ...synes - så virker den: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=9857443 Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Kosmix Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Ååååh! Saga 20! Ei lite perle Den ser jo riktig velholdt ut, og er sikkert verdt prisen! Løp og kjøp! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Blue_Dragon Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Må sies å være et godt kjøp. Skal jeg kjøpe en billig båt en gang, blir det gjerne noe slikt med en "nyere" Yanmar. Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Jeg fikk samme pris for en 20 fots Herwa 69-mod. med en 75-mod. Marna MB10A (bensinmotor) for 6 år siden. Herwa'en er ikke så ulik den båten du ser på så prisen er nok akseptabel. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 (redigert) Se etter en Fevik 21 litt mer båt en den du har funnet og ofte så får du noen ned i ca. samme pris(Prisene varierer mye) noen var nede i ca 45 tusen:smiley: Her er et eksempel fra i fjor. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=7712754 Denne er jo ganske billig http://www.autodb.no/cgi-bin/boat/detail.pl?nr=1462538 Redigert 17.April.2007 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 saga 20 er en kjempebåt! Har hatt 3 stykker og kjenner båten rimlig godt. Båten på bilde er et halvfabrikat. Dette gjør ikke så mye, men en fabrikkbygget saga 20 har plastdørk og innvendige skrogsider i glassfiber. den har også pentryseksjon med kokeappart og vask i glassfiber. Mi har også tolett i benken fremme, og badestige akter som også er standardutstyr på fabrikkbygget båt. Denne båten har heller ikke vindskjerm på toppen (dette var ekstrautstyr på halvfabrikat). Med vindskjerm har du ståhøyde under kallesjen... Motoren er iallfall veldig bra. Ferskvannskjølt. Vet ikke om eg har vert svært uheldig, men har hatt plastpest på alle mine saga 20. Dette er igrunn ikke noe fare dersom det ikke er veldig omfattende, men en god måte å få prutet litt... Synes prisen var ok, men ikke noe kupp... Lykke til! Tror ikke det finnes en mer sjarmerende båt som saga 20! Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Mener saga 20 er en mer passende dagsturbåt enn fevik 21. Men helt åpen båt, får du mer plass. Kjedelig å sitte inne i en kabin på fine dager! Sitér dette innlegget Link to post
sir_kent Svart 17.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2007 takk for alle svar så langt.... Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Fin båt til dagsturer det der. Er jo mulighet for å overnatte også hvis man ønsker det. Det var jo varmer i båten. Og varme i en båt er jo viktigere enn motor Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 saga 20 er en kjempebåt! Har hatt 3 stykker og kjenner båten rimlig godt. Båten på bilde er et halvfabrikat. Dette gjør ikke så mye, men en fabrikkbygget saga 20 har plastdørk og innvendige skrogsider i glassfiber. den har også pentryseksjon med kokeappart og vask i glassfiber. Tror ikke det finnes en mer sjarmerende båt som saga 20! Er du sikker på at denne er halvfabrikat ? Jeg hadde en gang en av 1971 modell. Denne var identisk med avbildede i dørkplater,og trekk på skrogsidene. Til og med putene var i samme farge. Likeledes hadde jeg identisk "byssebenk" med plass for primus på bb side og vippeskap på stb. Jeg hadde ingen indikasjoner på at min var halvfabrikat ! Men det kan se ut for at de lakkete akterbenkene her er blitt malt, samt at en har prøvd å forhøye førerposisjonen. Mitt tips er at denne er fabrikkbygget ! Sjarmerende: Utrolig mye båtglede for få kroner! Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 18.April.2007 Del på Facebook Svart 18.April.2007 det er mulig, Min er en 83 modell, så det var kanskje en endring mellom desse årsmodellene.... Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 18.April.2007 Del på Facebook Svart 18.April.2007 Saga 20? Hva med denne? Saga 20 som glitrer! Sikle, sleve, har du sett ... ? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 18.April.2007 Del på Facebook Svart 18.April.2007 Mitt tips er at denne er fabrikkbygget !Er det ikke et Veritas skilt som er montert under frontvinduene? Isåfall er båten fabrikkbygget.Teakinnredningen er også typisk Saga. Sitér dette innlegget Link to post
Tommy R Svart 18.April.2007 Del på Facebook Svart 18.April.2007 Ser ut som eit flått Skute. (Sommeren kjem brått) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.