Jump to content

Saga 20, godt kjøp?

sir_kent

Recommended Posts

Se etter en Fevik 21 litt mer båt en den du har funnet og ofte så får du noen ned i ca. samme pris(Prisene varierer mye) noen var nede i ca 45 tusen:smiley:

Her er et eksempel fra i fjor.

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=7712754

Denne er jo ganske billig http://www.autodb.no/cgi-bin/boat/detail.pl?nr=1462538

Redigert av Espen C (see edit history)

saga 20 er en kjempebåt! Har hatt 3 stykker og kjenner båten rimlig godt. Båten på bilde er et halvfabrikat. Dette gjør ikke så mye, men en fabrikkbygget saga 20 har plastdørk og innvendige skrogsider i glassfiber. den har også pentryseksjon med kokeappart og vask i glassfiber. Mi har også tolett i benken fremme, og badestige akter som også er standardutstyr på fabrikkbygget båt.

Denne båten har heller ikke vindskjerm på toppen (dette var ekstrautstyr på halvfabrikat). Med vindskjerm har du ståhøyde under kallesjen...

Motoren er iallfall veldig bra. Ferskvannskjølt.

Vet ikke om eg har vert svært uheldig, men har hatt plastpest på alle mine saga 20. Dette er igrunn ikke noe fare dersom det ikke er veldig omfattende, men en god måte å få prutet litt...

Synes prisen var ok, men ikke noe kupp...

Lykke til!

Tror ikke det finnes en mer sjarmerende båt som saga 20!

saga 20 er en kjempebåt! Har hatt 3 stykker og kjenner båten rimlig godt. Båten på bilde er et halvfabrikat. Dette gjør ikke så mye, men en fabrikkbygget saga 20 har plastdørk og innvendige skrogsider i glassfiber. den har også pentryseksjon med kokeappart og vask i glassfiber.

Tror ikke det finnes en mer sjarmerende båt som saga 20!

Er du sikker på at denne er halvfabrikat ? Jeg hadde en gang en av 1971 modell. Denne var identisk med avbildede i dørkplater,og trekk på skrogsidene. Til og med putene var i samme farge. Likeledes hadde jeg identisk "byssebenk" med plass for primus på bb side og vippeskap på stb. Jeg hadde ingen indikasjoner på at min var halvfabrikat ! Men det kan se ut for at de lakkete akterbenkene her er blitt malt, samt at en har prøvd å forhøye førerposisjonen.

Mitt tips er at denne er fabrikkbygget !

Sjarmerende: :flag::fishing::drink::cool: Utrolig mye båtglede for få kroner!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...