Espen C Startet 17.April.2007 Del på Facebook Startet 17.April.2007 Jeg syns min Yanmar 3GMD soter litt så jeg lurer på hva en enkel service koster? tenker da på sjekke\justere dyser og tenningspunkt det er vel ikke så mye mer å sjekke jeg har byttet luftfilter for å se om det hjalp Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Har du riktig turtall på denne da ikke for tung proppel?Jeg har gjort om min har ikke prøvd ennå.Hvor stor proppel har du og hva er max turtall på denne du har.Er litt nyskjerrig her.Men det jeg har forstått så skal en bare ta av dysen og ta diømmed til verksted og trykkteste dem det har du sikkert kjønt selv også.Jeg kjøpte meg filter i går var ikke noe på min motor fra før kjempebillig 35o kr .Hvis motoren drar for tungt så kan det ryke litt også.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.