Jump to content

Gummijolle & takstativ.

Suzuki

Recommended Posts

Jeg har engang, et sted, sett en løsning for oppbevaring og transport av gummijolle på et vanlig Thule takstativ. Det finnes veldig mange løsninger som er basert på heising og elektrohydraulikk og annet vas, men jeg trenger mer en transportkrybbe som det er mulig å laste en 40kg jolle oppi uten å rasere bilen og jolla totalt.

Regner med at noen " oppfinnnere " eller " tenkere " her på siden raskt kan komme med noen forslag, min ide er en slags ramme som dras bakover og legges ned til bakken, som ser ut som en slags " stige ". Jolla reises opp, settes inntil, surres fast og hele ramma løftes opp og slides på plass på takstativet. Løsningen må være lett og sterk, ser for meg noe av aluminium og eller glassfiber.

Noen som tør forsøke seg på noen ideèr, som har en skisse eller link til alternativ jeg bør vurdere ?

Suzuki

No boat needed..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...