Suzuki Startet 17.April.2007 Del på Facebook Startet 17.April.2007 Jeg har engang, et sted, sett en løsning for oppbevaring og transport av gummijolle på et vanlig Thule takstativ. Det finnes veldig mange løsninger som er basert på heising og elektrohydraulikk og annet vas, men jeg trenger mer en transportkrybbe som det er mulig å laste en 40kg jolle oppi uten å rasere bilen og jolla totalt. Regner med at noen " oppfinnnere " eller " tenkere " her på siden raskt kan komme med noen forslag, min ide er en slags ramme som dras bakover og legges ned til bakken, som ser ut som en slags " stige ". Jolla reises opp, settes inntil, surres fast og hele ramma løftes opp og slides på plass på takstativet. Løsningen må være lett og sterk, ser for meg noe av aluminium og eller glassfiber. Noen som tør forsøke seg på noen ideèr, som har en skisse eller link til alternativ jeg bør vurdere ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Whistler Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Har sett noe tilsvarende for sykler. (eller var det kajakker?) Kanskje en titt på sidene til Thule kan gi noen ideer? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Whistler Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Se ned på siden etter Easiloader Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
tuffff Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Thule har en rulle som kan monteres helt bak på railen, slik at du bare kan slenge baugen på jolla inn på denne og skyve opp. I teorien altså mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Bruker "Armstrong 2": tre år på "Sats", setter meg på huk, griper jolla, reiser meg, løfter jolla opp i brysthøyde eller litt mer, legger den halvveis inn på takgrinda, skyver. Done. Arnold S p t California Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.