Searay260 Startet 19.April.2007 Del på Facebook Startet 19.April.2007 Jeg vil opplyse dere som lurer på å trekke om puter om et lite firma på Råholt ved Eidsvoll som heter Systua Lim&Stift. Jeg ringte 4 forskjellige for å høre om pris. Systua var den desidert billigste. I tillegg kom de ned til Frognerkilen for å se hva som skulle gjøres, hadde med stoffprøver etc. - uten at dette kostet noe ekstra. Sjelden service kjempeflott utført håndverk og KAN ANBEFALES!! De har webside www.systualimogstift.no Sitér dette innlegget Link to post
Ojda Svart 19.April.2007 Del på Facebook Svart 19.April.2007 Kan jeg få lov til å spørre hva/hvor mange/store puter du skulle sy, og hvor mye det kostet. Sitér dette innlegget Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Searay260 Svart 20.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2007 (redigert) Vi trakk om 7 puter av litt forskjellige størrelser, og dette kom totalt på litt i overkant av kr. 6.000,- + moms. Vi valge f.ø. et spesielt stoff som måtte bestilles. Redigert 20.April.2007 av Searay260 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Princess Ess Svart 20.April.2007 Del på Facebook Svart 20.April.2007 Høres billig ut. Har du noen bilder på de nye putene? Sitér dette innlegget Link to post
Searay260 Svart 20.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2007 Ikke tatt bilder av de, nei.... Billig, ja - og meget bra!!! En av de jeg ringte om pris gadd ikke engang å se jobben - antydet bare en pris på ca. 12.000 pluss moms.... Kom over firmaet gjennom en link fra Jare-Consult på Hamar, og de har jo holdt på noen år i båtbransjen - en av de seriøse så vidt jeg hørt. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 20.April.2007 Del på Facebook Svart 20.April.2007 (redigert) Dette ordner Admiralinnene med en symaskin og litt billig stoff for noen hundrelapper Redigert 20.April.2007 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.