Jump to content

Må jeg ha egen forsikring ved utleie av båt?

Avmønstret2

Recommended Posts

Send forespørselen skriftelig, og be om skriftelig svar. Etter det jeg hører er selskapet du bruker en av de som har størst forskjell på forsikringens to kostnader.

Den du betaler for selve forsikringen, og den du betaler om du får bruk for den :wink:

Har ikke brukt dem selv, men har venner som er eks kunder der.

River 350 med 10 hk mercury

Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet.

Plenen, dette MÅ du sjekke med forsikringsselkapet ditt.

I ettertid vil det ikke nytte å henvise til råd du måtte ha fått her på forumet.

Hehe...jada. Hadde ikke tenkt å holde dere kollektivt økonomisk ansvarlige hvis det går til helv... og noen her inne har sagt at det ikke er behov for en slik forsikring.... :wink:

Jeg bare lurte på om noen hadde erfaring med hva som må til for å leie ut båten sin....

Plenen

Send forespørselen skriftelig, og be om skriftelig svar. Etter det jeg hører er selskapet du bruker en av de som har størst forskjell på forsikringens to kostnader.

Den du betaler for selve forsikringen, og den du betaler om du får bruk for den :wink:

Har ikke brukt dem selv, men har venner som er eks kunder der.

Jeg tar det som en selvfølge at leietaker betaler egenandelen det ev. må være ved å bruke forsikringen :smiley:

mvh Plenen

Tror ikke du kan ta noe som en selvfølge i forb. med utleie. Traff en som hadde leid ut snekka si et par uker.

Det var mye regn, og de som leide hadde funnet ut at de skulle ha grillparty innendørs.

Er man på båttur skal man jo grille?

Engangsgriller ble fyrt opp på bordet inne. Store svimerker i bordet, og helt svart i taket.

Naturlig slitasje i følge forsikringsselskapet :lol:

Tror ikke du kan ta noe som en selvfølge i forb. med utleie. Traff en som hadde leid ut snekka si et par uker.

Det var mye regn, og de som leide hadde funnet ut at de skulle ha grillparty innendørs.

Er man på båttur skal man jo grille?

Engangsgriller ble fyrt opp på bordet inne. Store svimerker i bordet, og helt svart i taket.

Naturlig slitasje i følge forsikringsselskapet :lol:

Hehe...får håpe jeg leier ut til noen som ikke er så tette i pappen... :wink:

Må val ta et depositum også for å kunne dekke slike ting.

P

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...