Ankermann Startet 19.April.2007 Del på Facebook Startet 19.April.2007 Noen som har erfaring på hvilken styrke en skal bruke på pussepapiret ved teak pussing? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 19.April.2007 Del på Facebook Svart 19.April.2007 Hvis ikke du skal pusse av mye prøv foreks 1200 vannslipepapir,ikke bra og pusse for mye hvis ikke du har teak tvers igjenom da.Hvis ikke er det bare ett tynt lag med teak så vær forsiktig.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Ankermann Svart 19.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2007 Pusse med vann og greier... Er det det beste mener du? Tenkte jeg skulle pusse pent over med pussemus og vaske over etterpå med rødsprit, for deretter å smøre på Snappy Teak sealer... Tror det er mye teak og ikke et tynt lag... Men bør jeg da ikke bruke pussemus? Med 1200 papir blir vel papiret fort utbrukt? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 19.April.2007 Del på Facebook Svart 19.April.2007 hva du skal pusse da? Finerskott, eller teakdørk av heltre eller finer? Skal du fjerne all lakk, eller bare matte ned, før du lakker på nytt? Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 19.April.2007 Del på Facebook Svart 19.April.2007 Korningen kommer litt an på hva du skal ha på etterpå. Jeg bruker 150 papir der det skal oljes og 200 eller 240 før lakking. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Ankermann Svart 19.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2007 (redigert) Jeg vil aldri lakke teaken, da blir teaken glatt og ikke slik jeg ønsker den. Teaken er IKKE lakket fra tidligere. Skal kun pusse litt ned slik at jeg blir kvitt litt "gammel" teak og den igjen fremstår som ny og pen :) Gjelder teak på dørken og badeplattform. Redigert 19.April.2007 av Ankermann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 19.April.2007 Del på Facebook Svart 19.April.2007 da ville eg brukt 120 korning... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.