kjma Posted November 30, 2003 Share Posted November 30, 2003 Vurderer innkjøp av nytt ekkolodd og Garmin 320c er høyt på ønskelisten. Er det noen her som har erfaring med dette loddet? http://www.belanor.no/dllvis7.asp?id=1830&...1426%20&pid=251 Quote Link to post
kristian Posted November 30, 2003 Share Posted November 30, 2003 Har Garmin 188C, som er en kombinert kartplotter og ekkolodd, ser ut som spesifikasjonene er ganske like for ekkoloddet. Og min erfaring er bra, men jeg bruker det ikke så mye, bruker mest kartplotteren. Lykke til med kjøp. Quote Link to post
kjma Posted November 30, 2003 Author Share Posted November 30, 2003 Takker for tilbakemelding. Er det en funksjon på Garmin 188C der det kan settes waypunkt på bildet av ekkoloddet. Har en GPSMAP 76 som vel kan kobles til ekkoloddet. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.