mikkel Startet 20.April.2007 Del på Facebook Startet 20.April.2007 Hei - Har hentet ned denne: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=16466 og lurer nå på om noen har bygget vidunderet, samt eventuelle erfaringer de har gjort? Mvh. Mikkel Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 20.April.2007 Del på Facebook Svart 20.April.2007 Jeg har bygd dette stativet, det er lettvint å ordne til. Gjorde en modifikasjon. Alle hullene for å kunne justere støttene er ikke nødvendig, om du skal sette den samme båten i stativet, på samme plassen. Derfor lot jeg være å borre de hullene inntil jeg hadde plassert båten i krybba, da dro jeg opp støttene, borret og slo inn bolter. Det går med mye bolter etc. for å lage krybben, tror jeg betalte mere for bolter etc. enn for tremmaterialene som skulle til. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 20.April.2007 Del på Facebook Svart 20.April.2007 Som alternativ til bolter kan også biltemas gjengestag kjøpes i metervis for en rimelig pris og kappes ved behov. I en annen tråd her er det dog nevnt av biltemas stag har en noe lavere kvalitet og bruddstyrke, så det må eventuelt hensyntas ved valg av dimensjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.