Jump to content

Endelig ny stor båt, Norcraft 27!

Chillaks

Recommended Posts

Endelig har vi fått oss en stor, solid og sjødyktig båt med sengeplasser til alle 5! Kraftig sak med dyp kjøl, brøyter seg gjennom det som er av bølger - gynger minimalt ifht størrelsen (eldstedatteren blir lett sjøsyk så dette var viktig!). Stor plass inni, den er hele 3.15 bred. Vi prøvde en Viksund 270, men den var like stor og kostet det dobbelte... Når verker vi etter å reise på båttur, været er jo flott her utenfor Bergen! :flag:

https://baatplassen.no/bildearkiv/8/8984/fiona.jpg

Takker og bukker! Hadde en flott tur vest i havet på søndag selv om det regnet og blåste. Da var defrosteren og dieselvarmeren god å ha! Båten kjennes veldig trygg og god, og med ny motor (Steyr 164 2005 modell) og en tidligere eier som jobber med sikkerhet på sjøen er det en fryd å reise på tur! OG, ingen ble sjøsyk :smiley:

Kanskje jeg kan ta kontakt med deg når du har litt erfaring med den?Tenker ennå på å annskaffe meg en

Det er bare til å ta kontakt! Kompisen min har også en slik båt, han har hatt den i ett år og er strålende fornøyd! Jeg skal legge Fiona inn i erfaringsdatabasen når jeg får litt tid...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...