Blanco Startet 22.April.2007 Del på Facebook Startet 22.April.2007 (redigert) Jeg har montert Volvos EC (gear / gass) til en Yanmar motor. Her er det en bryter for å aktivisere stasjonen(har to) og en grønn og rød kontrollampe på panelene. Jeg har problemer med å finne igjen mine gule plastark som forklarer hva lampene indikerer. Etter sjøsetting har jeg fått signaler jeg ikke kan tolke, og de blir stående på etter at all strøm er koplet fra. Noen som kan hjelpe meg? Redigert 22.April.2007 av Blanco (see edit history) Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Blanco Svart 23.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2007 når alt annet er prøvd, skru fra batteriene og prøv på nytt. Og se, reodor metoden virker fortsatt. Nå er alt ved det vanlige. Men jeg er fremdeles interessert i kopi av disse plastarkene. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.