Ludde30 Startet 22.April.2007 Link til dette innlegget Startet 22.April.2007 I forbindelse med oppretting av motoren til ny aksling måtte dynamoen fjernes. Jeg satte den sammen her om dagen, og i dag hadde jeg planer om en prøvestart før utsetting. Da jeg vred om på batterivenderen for å gi strøm i systemet, så lyste ladelampa og det peip i alarmen. Jeg vet at det er litt snaut med strøm på batteriene, men alt var jo i skjønneste orden før den ble demontert. Har surfet gjennom gamle tråder om dynamoer og lading, uten at jeg finner svar på problemet. Det er også en Ladac koblet til, uten at jeg husker hvilken type akkurat nå. Tips? Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Ludde30 Svart 23.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2007 Fikset det idag. Trengte bare å sove på det litt. Det var Kong Kabel som hadde vært ute og rota litt igjen... Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.