Pjolter Startet 23.April.2007 Del på Facebook Startet 23.April.2007 (redigert) Se Grace på Autofil NÅ Fyyyy for en deilig båt.. Det hadde vært tingen det Perlen.. <Er ikke sikkert Hegnar vil la den gå så billig men..... Pjolter Redigert 23.April.2007 av Pjolter (see edit history) Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Verrie Svart 23.April.2007 Del på Facebook Svart 23.April.2007 Pjolter, du er morrogutt du.... Inntekt nok til å drifte den skuta antas å være i høyeste laget for å si det mildt....... Men en miniatyrutgave av Grace hadde ikke vært vondt....... Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 23.April.2007 Del på Facebook Svart 23.April.2007 Lekker gammel båt...... Noen som vet noe om maskin / masjfart / rekkevidde på denne lekkerbisken ? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
880 Svart 23.April.2007 Del på Facebook Svart 23.April.2007 Se Grace på Autofil NÅ Fyyyy for en deilig båt.. Det hadde vært tingen det Perlen.. <Er ikke sikkert Hegnar vil la den gå så billig men..... Pjolter To hoder med samme tanke...... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Pjolter Svart 23.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2007 Pjolter, du er morrogutt du.... Inntekt nok til å drifte den skuta antas å være i høyeste laget for å si det mildt....... Men en miniatyrutgave av Grace hadde ikke vært vondt....... Jojo.. men jeg vetda ikke hva du tjener vet du,,,, ( Eller arver hadde kanskje vært tingen hvis man skal ha en "Grace" ) Flott var den uansett.. Vet ikke om du leste om Havørn2 under den andre "lenken" din,. er vel kanskje ikke helt billig i drift den heller men.... vakker er/var den.. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
BEG Svart 23.April.2007 Del på Facebook Svart 23.April.2007 Var på dagstur med Grace for noen år siden. Ja, det var lekkert, bærre lekkert. Gjennomført stil i såvel salonger som lugarer. At kvaliteten på matserveringen stod i stil, gjorde inntrykket komplett. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Anonym Svart 24.April.2007 Del på Facebook Svart 24.April.2007 Lekker gammel båt......Noen som vet noe om maskin / masjfart / rekkevidde på denne lekkerbisken ? Jeg vet bare at maskinen tar ca 600 liter motorolje.. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 24.April.2007 Del på Facebook Svart 24.April.2007 Grace har krysset atlanteren en gang i tiden, så den må jo ha en viss rekkevidde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.