Jump to content

tips om små motorseilere


sodne

Recommended Posts

Har sett Saga 24 med rigg trur eg + riggede utgaver av diverse andre norske snekker også. Viksund har jo en 27 fots motorseiler som jeg synes gir mye for pengene (drømmer en om Viksund 31 Goldfish selv). Dette blir jo mer snekke/sjark en seilbåt kanskje.

 

Av andre små motorseilere er jo Fisher 25 artig men den ene jeg har sett i Norge skulle han ha 300 000 for.

Link to post
Share on other sites

hei

ja litt kjapp der, eg leite itte ein på ca 23 fot +-. dei båtane du sendte gunga va jo nydlige. eg ska se på ein monark det eg kunne tenkt meg va ein lm. men det har eg ikkje råd til

Ja Monark 69an har fine linjer......det skall vare en med doghouse antar jag??

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Hvis du vil ha en båt til en rimeligere pris, kanskje Parant kunne være noe. Var en til salgs i Oslo-området for noen mnd siden, men nå er den solgt.

 

Forøvrig er motorseiler et veldig vidt begrep med at fra snekke med rigg til båter som seiler veldig bra.

 

Har selv en Marieholm MS 20, som jeg synes er en veldig trivelig båt, men den er kanskje for liten for deg. Se også (B)loggen min.

Redigert av La Digue (see edit history)

Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den!

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...