sodne Startet 24.April.2007 Del på Facebook Startet 24.April.2007 hei skal til oslo i helga for å se på en liten motorseiler, noen som har noen tips om flere båter/modeller jeg kan se på? ideen var å ta båten hjem på henger. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Gunga Din Svart 24.April.2007 Del på Facebook Svart 24.April.2007 små motorseiler....... Winga78 finns även en 750 Winga25 Solvigg desse kom jag på i brårasket.....finns sikkert fler...men tror ikke du kan ta dom på en normal henger.. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
loffern Svart 24.April.2007 Del på Facebook Svart 24.April.2007 (redigert) Du må nok spesifisere litt nærmere hva du er ute etter. Vi har jo alle forskjellige meninger, 30fot kan være liten for noen mens andre synes 25 er stort. Redigert 24.April.2007 av loffern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 25.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2007 hei ja litt kjapp der, eg leite itte ein på ca 23 fot +-. dei båtane du sendte gunga va jo nydlige. eg ska se på ein monark det eg kunne tenkt meg va ein lm. men det har eg ikkje råd til Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Sebaldus Svart 25.April.2007 Del på Facebook Svart 25.April.2007 Har sett Saga 24 med rigg trur eg + riggede utgaver av diverse andre norske snekker også. Viksund har jo en 27 fots motorseiler som jeg synes gir mye for pengene (drømmer en om Viksund 31 Goldfish selv). Dette blir jo mer snekke/sjark en seilbåt kanskje. Av andre små motorseilere er jo Fisher 25 artig men den ene jeg har sett i Norge skulle han ha 300 000 for. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 25.April.2007 Del på Facebook Svart 25.April.2007 Finske Marina er vel min favoritt i denne klassen. Klassisk båt med gode seilegenskaper. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 25.April.2007 Del på Facebook Svart 25.April.2007 Finske Marina er vel min favoritt i denne klassen. Klassisk båt med gode seilegenskaper. Den tenkte jeg også på.. Her er det noen: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=6&tot=19 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=12&tot=19 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
avmønstret5 Svart 25.April.2007 Del på Facebook Svart 25.April.2007 Den siste var snadder. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 25.April.2007 Del på Facebook Svart 25.April.2007 Meget fin Motorseiler. Dessuten seiler den svært godt. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 25.April.2007 Del på Facebook Svart 25.April.2007 heija litt kjapp der, eg leite itte ein på ca 23 fot +-. dei båtane du sendte gunga va jo nydlige. eg ska se på ein monark det eg kunne tenkt meg va ein lm. men det har eg ikkje råd til Ja Monark 69an har fine linjer......det skall vare en med doghouse antar jag?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
tuffff Svart 25.April.2007 Del på Facebook Svart 25.April.2007 Ja Monark 69an har fine linjer......det skall vare en med doghouse antar jag?? Yesss... Monarken er jo nesten som et lite skip å regne mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 25.April.2007 Del på Facebook Svart 25.April.2007 (redigert) Hvis du vil ha en båt til en rimeligere pris, kanskje Parant kunne være noe. Var en til salgs i Oslo-området for noen mnd siden, men nå er den solgt. Forøvrig er motorseiler et veldig vidt begrep med at fra snekke med rigg til båter som seiler veldig bra. Har selv en Marieholm MS 20, som jeg synes er en veldig trivelig båt, men den er kanskje for liten for deg. Se også (B)loggen min. Redigert 25.April.2007 av La Digue (see edit history) Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
sodne Svart 25.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2007 Ja, har egentlig ikkje hatt någe forhold te svenske båtar, men har fått auenene opp nå. + finske. den marinaen va skikkelig flotte Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
pensol Svart 5.Mai.2007 Del på Facebook Svart 5.Mai.2007 Vista 28 er kanskje et alternativ.. 2 stk til salgs på finn.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.