monique Startet 25.April.2007 Del på Facebook Startet 25.April.2007 En kamerat av meg har en Roma 550, som han skulle hatt noen deler til, men han vet ikke hvor den er produsert eller hvem som er forhandler for den, er det noen her som vet? Sitér dette innlegget Link to post
langbein Svart 25.April.2007 Del på Facebook Svart 25.April.2007 Vet at det var en trønder som vurderte å kjøpe formene for ett par år siden. Det ble det ikke noe av, tror derfor at formene ligger på sørlandet. Har dessverre ikke navn, adr til eieren av formene. Trønderen har jeg ikke klart å få tak i. Mer vet jeg dessverre ikke. Lykke til med detektiv arbeidet. Sitér dette innlegget Båtlivet er herlig. Link to post
Mouche Svart 25.April.2007 Del på Facebook Svart 25.April.2007 Det ligger en sånn båt til salgs her; http://dyn.tv2.no/tv2rubrikk/showAd.do?act...ectId=100041601 Kanskje du/din venn kan ringe denne eieren å spørre ham? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
monique Svart 25.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2007 Takker for svar, skal prøve å spore litt til, så får vi se hva som dukker opp av opplysninger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.