johnson_90 Startet 2.Desember.2003 Link til dette innlegget Startet 2.Desember.2003 har en eldre honda 10 hk,men mangler gnist. Noen som har erfaring med dette,tror ikke jeg er den første med det problemet.. Forrige eieren sa at den daua gradvis ut på høsten,og ville ikke starte til våren.Så da kjøpte jeg den for å fikse den. Er takknemmlig for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 2.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2003 Har du sjekka stiftene (åpning), sitter under svinghjulet hvis jeg ikke tar feil. Sitér dette innlegget Link to post
johnson_90 Svart 2.Desember.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2003 Det er elektronisk tenning.. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 2.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2003 Det er i allefall en giver som gir et signal om at gnist skal komme nå. Har du mulighet for å måle noe av dette. Sitér dette innlegget Link to post
johnson_90 Svart 2.Desember.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2003 skal prøve Sitér dette innlegget Link to post
mkasper Svart 19.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2005 Hei vi har en tilsvarende Honda med samme feil. Har du fått løst dette og hva kostet det i så fall? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 19.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2005 Gjelder det begge sylindere? Isåfall ville jeg først sjekket stopp-knappen, at det ikke er permanent kortslutning til jord her. Om mulig kobl ifra knappen. I motsatt fall er høyspent-delen mest utsatt, coil og pluggledning. (Defekte coiler er i det hele tatt et vanlig problem på gamle påhengsmotorer) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.