Jump to content

D6-350 > D6-370


Bonus

Recommended Posts

Om du bruker så lang tid på å komme i 2. gir har du nok feil motor :wink:

har du tatt tid på 0-20 knop på båten din? Kunne vært interessant å sammenligne :smiley:

 

Det finnes i dag en girløsning for 280/290 drev til VP. Særlig aktuell for eldre, tunge båter med AD motorer (dvs uten kompressor). Tror en slik koster ca 30'/drev. Leste en test av dette for et par år siden

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har ikke gjort så mange tester enda Bitteliten, sitter i møter i Uppsala og ser det fine været. Blir nok tur på vannet til helgen ja. Får teste litt da.

D6-350 maskinen virker veldig sterk, båten akselererer veldig overbevisende, både ut av vannet og videre. Har (med full kalesje) vært såvidt over 40knop også.

 

"Looks promising this far!"

Link to post
Share on other sites

Har ikke gjort så mange tester enda Bitteliten, sitter i møter i Uppsala og ser det fine været. Blir nok tur på vannet til helgen ja. Får teste litt da.

Da er vi jo omtrent på samme breddegrad. Her er det +25grader, skyfri himmel. Problemet er at det er 60 mil hjem til båten. Jeg er i Västervik - var en tur bortom Windy i går - der lå det 3 nye 52 fotere klare for levering. Ca 30 millioner på 60 meter lang kai :smiley: En 58 ligger på land klar til sending. Tror ikke de har for lite å gjøre

 

Vi kan jo teste litt sammen om du vil - jeg vet prestanda på min båt fra Windy's tester. Lite behov for 1. og 2 gir her - når 20 knop etter ca 7 sekunder. Toppfarten klår du meg på med ganske god margin - så lenge det er flatt vann :wink:

 

Lørdag hentes båten - så da er sesongen i gang :yesnod:

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...