Jump to content

Humminbird 250 DX


snekkegutt

Recommended Posts

Hei.

 

Har et ekkolodd som plutselig har sluttet å virke. Når jeg slår det på så går det automatisk til en simulator modus. Giveren/svingeren (innvendig montert) ser normal ut, men det kan jo virke som om jeg har mistet kontakt med denne.

 

Hender det at disse giverene plutselig slutter å virke? Temperatur måler virker som normalt.

 

Selges slike givere løst, slik at jeg bare kan bytte denne?

 

Går det greit å få bort den gamle giveren og skrape rent gammel silikon eller hvilket stoff dette er?

 

Takker for svar og tips!

Link to post
Share on other sites

Givere selges løst til disse ja. Hvor enkelt det er å fjerne den gamle, avhenger vel litt av hvor god jobb man har gjort ved monteringen... Men stort sett burde den vel kunne la seg fjerne!

 

Redigert: Det kan ikke være så enkelt som at kabelen til giveren er løsnet fra braketten da?

Redigert av index (see edit history)
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

automatisk til en simulator modus.
Temperatur måler virker som normalt.

Hvordan går dette an? På min, riktignok en annen Humminbird-modell, er temperatur og fart også simulert (Jeg har ikke engang sensorer for dette tilkoblet)

 

Kan det være så enkelt som at du holder på-knappen litt lenge inne? På min er det metoden for å starte simulatormodus. Tok litt tid før jeg skjønte det...

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...