lano2 Startet 26.April.2007 Del på Facebook Startet 26.April.2007 Etter å ha dratt kortet på en dyr batteribank, så vurderer jeg å beskytte den litt... Kan noen anbefale meg en GOD batterivakt ? ( Noen som har prøvd den Mastervolt selger ? ) Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 26.April.2007 Del på Facebook Svart 26.April.2007 Selv ville jeg tatt kontakt med Jørg som selger Sterling og gir mange råd på BP. Han har mange gode produkter. Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 26.April.2007 Del på Facebook Svart 26.April.2007 Jeg har selv Mastervolt BTM-III, og er veldig fornøyd. Men ikke sett på norsk som språk, det er en bugg i oversettelsen.. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.April.2007 Del på Facebook Svart 26.April.2007 Mastervolt er jo bra det, til topp pris. Sterling er topp det, til en bra pris. Hulda kjører Sterling fra Jörg B, fornøyd kunde. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 26.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2007 Jeg har selv Mastervolt BTM-III, og er veldig fornøyd. Men ikke sett på norsk som språk, det er en bugg i oversettelsen.. Jeg har også Mastervolt BTM-III, men dette er jo ingen batterivakt ??? Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 26.April.2007 Del på Facebook Svart 26.April.2007 Jeg har også Mastervolt BTM-III, men dette er jo ingen batterivakt ??? Hva legger du i batterivakt? BMT-III er et system for batteriovervåking, jeg forstår ikke hva mer du vil ha.. Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 26.April.2007 Del på Facebook Svart 26.April.2007 Etter å ha dratt kortet på en dyr batteribank, så vurderer jeg å beskytte den litt... Jøsses, har du kjøpt båt å ha batteriene i ? Hvilken Bavaria kjøpte du ? Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
lano2 Svart 26.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2007 http://www.mastervolt.nl/downloads/Battery_Watch_NO.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 26.April.2007 Del på Facebook Svart 26.April.2007 Den gjør jo ingenting som ikke en bra batterimonitor fikser, annet enn at den automatisk kobler ut alt, batterimonitoren gir jo også varsel. Selv anser jeg det som et fullstendig unyttig produkt, og det er mange andre ting å bruke de pengene på. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 26.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2007 annet enn at den automatisk kobler ut alt, batterimonitoren gir jo også varsel. Nei, den koker ikke kaffe. Du har rett i det. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 Åhhhh, var det en sånn dings du mente. Bruk heller penga på noe annet. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 27.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2007 Åhhhh, var det en sånn dings du mente. Bruk heller penga på noe annet. Den ene gangen jeg glemmer å skru av hovedbryteren når jeg forlater skuta, kan koste meg 25.000 NOK i nye GEL batterier Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 hej lano2 läs denna http://www.skyllermarks.se/content/vanliga...m-el-i-bat.html les om ekonomisk livslängd på gelbatterier Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Hulda Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 Den ene gangen jeg glemmer å skru av hovedbryteren når jeg forlater skuta, kan koste meg 25.000 NOK i nye GEL batterier Fytterrakkern, tar poenget, tror jeg har batterier for 3000 kroner ombord og strøm til lading, blir ikke samme forholdet. hej lano2 läs denna les om ekonomisk livslängd på gelbatterier Interessant, fikk ikke bladd om til side to. Sikker sperret for nordbaggar. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 her Hulda, er fler artiklar http://www.skyllermarks.se/content/information.html Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
lano2 Svart 27.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2007 Jeg finner ikke det du ref. til .... Men jeg skal ikke påstå at GEL er en revolusjon i forhold til bly. F.eks får du flere Ah pr kubikkmeter med bly enn GEL. Derimot er jeg lei batterisyre. Har vel aldri klart å måle syrevekten, uten å sølt batterisyre på klær og i båt... Så nå som de små søte Haze batteriene er kommet i handelen, forenkler jeg hverdagen litt.... Jeg har den nye Mastervolt BTM-III, som overvåker, men jeg trenger også en dings som kan kutte strømmen når jeg ikke er tilstede. Noen med erfaring ? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 Kutter strømmen når du ikke er tilstede. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 her Hulda, er fler artiklar Ja, jeg så den siden der. Det var bare at den artikkelen som du først henviser til stopper midt i en setning, og det virket som om det var fortsettelse på side to, som jeg ikke fikk opp. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 27.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2007 Kutter strømmen når du ikke er tilstede. Kan du få denne dingsen til å ringe meg opp, og fortelle meg at: "lano2, du må komme fort. Du har glemt å slå meg av". Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 Kutter strømmen når du ikke er tilstede. Søker du om opptak i diplomatiet? Lano2 mener et slik Alzheimer-dings ala det svigermoren min hadde på komfyren. Hun satte på plata og gikk ut for å klippe plenen i februar. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 27.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2007 Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 27.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2007 Mulligan, jeg forstår ikke hvorfor du har batterier i båten, så lenge det finnes 230v uttak på brygga di ? Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 (redigert) Ja, jeg så den siden der. Det var bare at den artikkelen som du først henviser til stopper midt i en setning, og det virket som om det var fortsettelse på side to, som jeg ikke fikk opp. Prøv med mindre skriftstørrelse, da kommer alt på en side. Redigert 27.April.2007 av Nemo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 Ble litt sammenblanding av emner for meg her Mine kommentarer på batterivakt Her og Her Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Gunga Din Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 Kutter strømmen når du ikke er tilstede. det siste man gör när man lämnar båten.......... en klubbkompis kom o sa att nu kutter han huvudströmmen både på + o på - siden, dvs 2 brytare er dette noe vits, vad vinner man? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.