Jon-Kåre Startet 26.April.2007 Del på Facebook Startet 26.April.2007 (redigert) En kompis vurderer å kjøpe denne båten som vi har hvert å sett på idag, båten virker grei den bortsett fra hellimte tepper i dørk og grusom plysj i vegger og tak. Dette er noe som enkelt kan gjøres noe med til vinteren hvis han finner ut iløpet av sesongen at han trives med båten. Motoren er en 1986 modell som har gått cirka 1600 timer, bytte turbo, topppakning, varmeveksler, bunnpannepakning, ventiler justert på verksted, kneet som går ned til drevet (husker ikke hva det heter) er også nytt. Båt og motor skal fungere utmerket ifølge selger. Selger fremstår som ryddig og ærlig og er arbeidsformann på slip/båtverksted. Hva ynes dere om prisen og er det noen som vet noe om denne båten, og sist men ikke minst er det sansynlig at man ved et evebtuelt salg til neste år hvis man finner ut at dette kanskje ikke var rette båten får solgt den til omtrent samme pris??? Redigert 27.April.2007 av Jon-Kåre (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Linn Christina Svart 26.April.2007 Del på Facebook Svart 26.April.2007 Hei.. Dette er en prisklasse som dei fleste har råd til. Monter skipsdørk og trekk i skottvegger, så er båten ikke til å kjenne igjen. God motor som du har i mange år til, 1600 timer er ikke mye. Hvis du liker båten så vil jeg gått på denne, da du har mye båt for pengene...Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 27.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2007 I samme forbindelse: Noen som vet noe om denne og har meninger Eller denne Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
tuffff Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 De to Fjordbåtene er jo klassikere. Personlig liker jeg HT'en meget godt. Tror nok dette er et bedre kjøp enn Barettaen. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Zikk Zakk Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 Den fjorden 21ht er jo en konge båt.... Og når denne kommer med disel så er det bare å løpe å kjøpe... Jeg har en slik båt, men med volvo rekkesekser... båten er utrolig deilig å kjøre, ikke bare i fint vær men også i veldig dårlig vær... den er jo laget for weekend turer men jeg har greid meg fint i min på en båtferie på 2 uker. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 27.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2007 Jeg har og sagt. Glem barettaen. Når det gjelder fjord synes jeg vel ht er finere å se på men innredningsmessig liker jeg selv weekender utgaven best. Har hvert på tur med fjord ht og er enig i at dette også er stødige gode båter Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Zikk Zakk Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 Om en vellger en weekender eller en ht, kommer litt ann på hva en skal bruke den til og om en er flere ombord... hos oss så er det bare meg og dama så det går bra. men weekendern har stikk køye og beregnet på familietur... Og som dama sa i sommer etter mange varme dager "jeg elsker den store solsenga bak" Blir ekstra stor når en legger ned ryggstøtta til sofan... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 Fjord21 hardtop? Sommeren 1972, to tenåringsgutter på båttur med hver sin kjæreste påstrekningen Kragerø/Tjøme og retur. Sommer, sol, øl, hormoner så det holdt, joda, solsengen var meget bra, men det var ikke så helt gærent under hardtoppen heller etter det jeg kan erindre! Flott klassiker av en båt. Bare minnene får meg til å si; Løp og kjøp! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.