Festina Lente IV Posted November 12, 2002 Share Posted November 12, 2002 Jeg har en vannlekkasje på et eksosbend i syrefast stål. Svært liten lekkasje, så jeg går ut fra at det er mulig å sveise dette. Om ikke det kan gjøres, må jeg lage nytt, for det gamle kan ikke skaffes. Har noen erfaring med hvor man får dette gjort billig, men godt i Oslo-området? Quote Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK. Link to post
OT-flyktning Posted November 12, 2002 Share Posted November 12, 2002 Pirus: Har noen erfaring med hvor man får dette gjort billig, men godt i Oslo-området? På Nesodden er det en enmannsbedrift "Frank's Skibsmie" som gjør slikt. Se i telefonkatalogen, rosa sider. Quote Link to post
Per Posted November 12, 2002 Share Posted November 12, 2002 [ftp]http://www.hamysveis.no/[/ftp] Men avtal pris osv på stedet. Kun tlf er dyrt Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.