Jump to content

Raymarin c80 kart


Geirh

Recommended Posts

Har en Raymarin C80 i båten med Navionics gold kart.

Dekning Norway south-west. Det vil si omtrent fra Kristiansund og sørover.

Det står desember 2004 på brikken.

Kan disse oppdateres på internett??eller hvor kan jeg henvende meg for og få det gjort?Maskinen og kart montert inn da jeg kjøpte båten ny.

Link to post
Share on other sites

Det står desember 2004 på brikken.

Kan disse oppdateres på internett??eller hvor kan jeg henvende meg for og få det gjort?Maskinen og kart montert inn da jeg kjøpte båten ny.

Disse kan ikke oppdaters på internett (snakk om kartbrikken). Firmware til plotteren er etter hva jeg vet gratis til Raymarine. Oppgradering av kart koster og Sleipner Motor ordner dette for deg. Snakk med Torgeir, han har stenkontroll på dette. Han kjenner også til hva som er av oppdatering for de forskjellige årsmoddelene som er verdt å få med seg. Kanskje det ikke er nøvendig til ditt bruk? Ring 69300060. Hils han fra Data Lars :)

Redigert av Larspo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Disse kan ikke oppdaters på internett (snakk om kartbrikken). Firmware til plotteren er etter hva jeg vet gratis til Raymarine. Oppgradering av kart koster og Sleipner Motor ordner dette for deg. Snakk med Torgeir, han har stenkontroll på dette. Han kjenner også til hva som er av oppdatering for de forskjellige årsmoddelene som er verdt å få med seg. Kanskje det ikke er nøvendig til ditt bruk? Ring 69300060. Hils han fra Data Lars :)

Skal ta meg en telefon til Torgeir,takk for svaret

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...