Jump to content

Skal du på ferie til SON neste år???


unknownuser

Recommended Posts

Hei.

 

Skulle gjerne tatt en tur til Son, hadde det ikke vært for at jeg har hjemmehavn der. Da blir det liksom litt kort tur! Ellers har jeg aldri hverken sett eller opplevd havnekapteinen i de 16 årene jeg har hatt båten der. Son er en perle!

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Joda, Lars. Har vært i Son en del ganger og ikke opplevd havnesjefen. Kan tenke meg at han er litt annerledes når kameraet er slått av.

Ja det får vi endelig håpe! Virker som han har glemt at det eneste han kan tjene noe på i lengden er godt humør, og å være litt hyggelig med folk.

Link to post
Share on other sites

Må jo til Son etter dette, Bjørn er jeg bare nødt til å oppleve og studere på nært hold.

 

Son er et flott sted, og vi hadde en overnatting der for 2 år siden, på vei til Västkysten, da vi hadde en båt som ikke gikk så fort som den vi har nå. Trivelig havn verdt et besøk, spesielt nå som de har underholdning å by på i tillegg til alle andre fasiliteter.

Hilsen Ludde

 

Link to post
Share on other sites

:wink: Kommer sikkrt innom til sommeren og. Men nå må Bjørn lære å lytte før han kommer med sine verbale utblåsninger. Men det blir vel mer ekstremt etter å ha klippet bort timer med opptak som havner i søpla.

Joda Son er en perle. Og maten på Kroa smakte nydelig.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...