Jump to content

Er Baatplassen vanedannende?


mitsu

Recommended Posts

Jeg er ganske ny her og kan takke veldig mange for veldig nyttige råd og løsninger. Men siden båten kom på vannet har jeg heldigvis ikke problemer med abstinenser om jeg ikke får sjekket hver dag. Kjøpte båt i slutten av januar og fikk den til Asker/Bærum først for 14 dager siden - og i perioden før jeg hadde båten på plass var jeg plagsomt avhengig - båtplassen ble på en måte et subsitutt for "the real thing". Men jeg kommer sikkert til å få nye spørsmål flere ganger i uken og da er dette forumet bare helt fantastisk for en som har mye å lære om båt.

Link to post
Share on other sites

Her snakkes det i øst og vest om spillegalskap, til og med store debatter i TV. Når får vi debatten om baatplassen.no, den er jo pinadø like vanedannende. Nesten slik at en må opp klokka 3 om natta for å sjekke om det er kommet nye innlegg.Nei dette var nå en liten fleip,men en ting er nå sikkert, her er mange fine diskusjoner og har du et problem så vær sikker på at det er andre som også har hatt samme problemet. Har selv fått innspill og hjelp ett par ganger.Etter min mening en fin side.Vanedannende, TJA. Ha en fin sommer alle båtvenner. :flag::flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...